sobota, 23 lutego 2013

Violetta - Leon czy Tomas?


Witam wszystkich wielbicieli Violetty!
Na gifcie wyżej macie przesłodkiego Leonka i Tomasa, ponieważ dzisiejszy post będzie właśnie o nich.
~~~~~~~~~~
Każdy kto ogląda ten serial zapewne wie o co chodzi. Jesteśmy dopiero po pięciu odcinkach serialu, a już każdy zastanawia się nad tym kogo wybierze Violetta. Osobiście jest za Leonem, jakoś tak do niego bardziej się przekonałam. Tomas wydaje mi się taki "nieporadny". Oczywiście wy możecie mieć inne zdanie. Dziś trochę szukał fajnych giftów czy zdjęć do kolejnych wpisów i natknęłam się na dwa zdjęcia, które jeszcze bardziej stawiają mnie i innych w kropce. 


Pocałunek Violetty z Tomasem


Pocałunek Violetty z Leonem ♥

Jak widzicie Viola spodoba się obu chłopakom, tak samo jak oni spodobają się jej. Bardzo jestem ciekawa kogo wybierze. Na razie sporo się działo między nią i Tomasem, od początku było pokazane, że coś ich łączy. Natomiast w reklamie promującej odcinków w przyszłym tygodniu widać, że będzie miała niejedno spotkanie z Leonem. Oprócz tego natknęłam się na sporą ilość zdjęć jak się przytulają ♥ W reklamie, o której wspominałam wyżej był moment, w którym kolega Leona pytał się go czy naprawdę chce zerwać z Ludmiłą, więc coś w tym musi być. A tym czasem ja z niecierpliwością czekam na tą scenę: 



Wy również wolicie Leona? Bo ja szczerze im kibicuję i jeśli tylko będę miała jakieś nowe wieści w tej sprawie lub w jakiejkolwiek innej to was powiadomię.
~~~~~~~~~~
Przyszły post zamierzam w końcu napisać o House of Anubis lub o Ausinie i Ally, ale zobaczymy.
Dziś brak piosenkowych zapowiedzi, możecie zajrzeć do poprzedniego posta. 


EDIT: Znalazłam ten link: pocałunek Violetty i Leona ♥

38 komentarzy:

  1. Cześć, świetny blog. Ja też uważam, że Violetta powinna być z Leonem. Ach on jest taki słodki. Bardzo lubię ten serial i szkoda, że tyle jeszcze trzeba na niego czekać. A mam nadzieję, że Violetta zdecyduję się na Leona. Thomas nie jest zły ale bardziej lubię Leona. Sądzę, ze jest przecudowny. Ten jego uśmiech i dołeczki. Chodzący ideał chłopaka. Chciałabym kiedyś takiego mieć. C jakiś czas będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem to Tomas powinna być Violetta, ponieważ od samego początku się w nim zadurzyła, a Leon wykorzystuje każdą chwile aby wkurzyć Tomasa a do tego wplątuje też w to Viole to nie ma sensu .... może Tomas i jest nieporadny, ale jest również nie śmiały tak samo jak Violetta, jak są blisko siebie to się zmieniają i otwierają.... nie musicie się ze mną zgadzać każdy ma parowo do własnego zdania lecz moja opinia je taka, że Leon tylko czaruje Violettę, a Tomas ją kocha i te jego spojrzenie, gdy patrzy na nią BOSKIE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tobą nawet nie wiem gim jesteś ale powiem ci powinaś oglądać od początku do końca a nie teraz bzdury pisać

      Usuń
  3. Zgadzam się Violetta bardziej pasuje do Tomasa który ją kocha z całego serca,a on też nie jest jej obojętny.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Violetta powinna być z Leonem. Kiedy Violetta cierpiała Leon ją pocieszał, oni są dla siebie stworzeni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oboje Leon i Tomas są dla niej stworzeni a z Leonem powinna być według ponad połowy tej strony i mnie!!!

      Usuń
  5. Po części zgadzam się z wami wszystkimi. Dopiero teraz zaczęłam dostrzegac słabe strony Leona, po prostu uważam, że jest przystojniejszy od Tomasa i możliwe, że to mnie zaślepiło. Mimo to nie wiem czy on tak naprawdę kocha Violettę, czy tylko chce zrobic na złośc Tomasowi, czasem wydaje mi się taki za bardzo natarczywy. Mam nadzieję, że Leon troszeczkę się zmieni i wtedy będzie już idealnie pasowac do Violi ♥ Jest mi trochę szkoda Tomasa, bo wiem, że jego uczucia do Violetty są jak najbardziej prawdziwe i możliwe, że ona też czuje do niego to samo. Może i do siebie pasują, oboje kochają muzykę i potrafią idealnie się ze sobą zgrac kiedy śpiewają, jednak mnie i tak to nie przekonuje. Według mnie Tomas powinien byc z Fran, a Violetta z Leonem ♥ Czekam na drugi sezon, bo możliwe, że tam się wszystko rozstrzygnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam nadzieję, że Violetta będzie z Leonem(<3) On jest taki miły, ładny i pomocny, no i oczywiście troskliwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze tomas to ciotka takie nie wiadomo co a leon mówi otwarcie czego chce

    OdpowiedzUsuń
  8. Tomas dla Wioletty jest stworzony lecz Ludmiła im przeszkadza ma na dzieje że wkońcu będą razem czekam na ten odcinek

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto myśli że Wioletta powinna być z Tomasem.Piszcie w kometarzach TAK lub NIE CZEKAM NA ODPOWIEDZI W KOMĘTARZACH ;] ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Leon!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy dla niej jest leon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leon jest stworzony dla violi

      Usuń
  12. Nie prawda . Tomas

    OdpowiedzUsuń
  13. to widać w niektóry odcinkach że kiedy tomas coś do niej mowi to ona się przy nim stresuje i widac że go kocha tylko boi się przyznać moim zdaniem powinna byc z tomasem tomas został specjalnie dla niej stwożony

    OdpowiedzUsuń
  14. masz racię że Tomas

    OdpowiedzUsuń
  15. Tomas jest śliczy <33 A leon to taki ....

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna para byłaby z Tomasa i Violetty

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem Violla powina być z Leonem... Tomas jest gupi on zasługuje tylko na Ludmiłe są siebie warci.... Przeciesz oni zamiast muzgu mają orzeszki...... A Violetta i Leon na sam widok cały świat rumienieje. A i jeszcze coś Cami powina być z Brako Maxi z Natii a o Fraczescte nie wiem co powiedzieć jest cudowna jak Violetta ale na bank nie zasługuje na żadnego chłopaka z studzio 21 żaden dla niej nie jest odpowiedni...<3<3<3 Pozdrawian szystkich fanów Violetty<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem violetta powinna byc z tomasem oni sa poprostu stworzeni dla siebie :** i tomas jest taki slodki ...<3

    OdpowiedzUsuń
  19. martina powina byc z pablo

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się Violetta i Tomas ♥������������������ to tomasetta.
    Tomi przystojny, słotki, wrażliwy, ładnie gra na gitarze dlatego rządzi.
    Leon głupi, myśli,że wszystko mu wolno dlatego błądzi.ale szkoda że Tomasa nie ma w 2 sezonie.mam nadzieje że będzie w 3 sezonie.��

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś jebniętą dziwką achh Leon jest wspaniały ojejciu nie posraj się Leon to zwykła świnia Tomas achh napisałaś że Leon jest fajniejszy od Tomas jest w błędzie ale przyznam Leon w 3 sezonie będzie przystojny ale i tak nie przystojniejszy od tomasa

    OdpowiedzUsuń