poniedziałek, 25 lutego 2013

Kogo wybierze Violetta? - filmiki

 Witam, witam!
Dziś tylko jeden post, nie wiem nawet czy chociaż jeden uda mi się napisac. Wiem, że podobny temat już był, ale dziś mam dla was kolejną porcję giftów i filmików.
~~~~~~~~~~
Kurde, ja już sama nie wiem kogo Viola wybierze. Każdy z chłopaków jest na swój sposób uroczy, ale kiedy ujrzałam Leona od razu powiedziałam, że ona musi z nim byc. Po prostu Leon ma w sobie to coś, a Tomas jest taki... blee... nie lubię go po prostu. Wolałabym, aby był z Ludmiłą lub z Franceską (uważam, że bardzo do siebie pasują). Nie wiem dlaczego, większośc osób woli Tomasa, no sami spójrzcie jaki Leon jest słodki ♥
 I do tego cudnie śpiewa, sami posłuchajcie: klik. Tak pięknie razem śpiewają ♥ Tego też możecie posłuchac dla porównania: Leon y Tomas. I jak? A tutaj macie gifty:

 Dzisiaj zamiast zawalac was giftami to zawalę was filmikami, ale naprawdę jest tego masa. Każda piosenka jest cudowna ♥ Posłuchajcie tego: Klik, a tutaj macie finał: klik, jeśli chcecie posłuchac więcej piosenek to wystarczy wpisac na youtube, np Violetta Disney Channel, czy Violetta y Leon/ Violetta y Tomas.
Pamiętam, że gdzieś wyczytałam, że w pierwszym sezonie Violetta jeszcze nie będzie wybierac, a pod koniec drugiego sezonu nie wybierze żadnego z chłopaków. Szczerze to jestem zawiedziona. Ciekawe czy będą puszczac u nas drugi sezon, bo w innych krajach zaczyna się już drugi sezon.
~~~~~~~~~~
Również bez zapowiedzi, muszę się w końcu oderwac troche od komputera, bo głowa zaczyna mnie bolec.
Tutaj macie listę piosenek z Violetty: klik. A na koniec macie taką sobie Violę:

4 komentarze:

  1. lubie violette ale uważam że powinna być z leonem.leon jest szczery w poruwnaniu do tomasa.tomas wcale niejest szczery.nie lubie tomasa dlatego że ma kroste na czole i takie małe oczy.codziennie pisze na blogerze.i lubie nanim pisać bo sprawia mi to przyjemność.zadroście ci którzy nie piszecie na blogerze leon jest stworzony dla violetty.tomas pasuje albo do ludmiły albo do franczeski.leon i violetta tomoi ulubiomi aktorzy to baj będe pisała za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie violette ale uważam że powinna być z leonem.leon jest szczery w poruwnaniu do tomasa.tomas wcale niejest szczery.nie lubie tomasa dlatego że ma kroste na czole i takie małe oczy.codziennie pisze na blogerze.i lubie nanim pisać bo sprawia mi to przyjemność.zadroście ci którzy nie piszecie na blogerze leon jest stworzony dla violetty.tomas pasuje albo do ludmiły albo do franczeski.leon i violetta tomoi ulubiomi aktorzy to baj będe pisała za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Leon ładniej śpiewa, ale ja i tak wolę Tomasa. ZAWSZE I WSZĘDZIE <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. I raczej się mylisz :) większość jest za Leonem, zobacz pododcinkami Violetty, wszyscy są za Leonettą <3 ja też oczywiście <3
    Oni razem przepięknie wyglądają :)
    A Tomas też jest ładny, lubię go, ale widzęgo bardziej jako przyjaciela Violetty, a nie chłopaka. Moim zdaniem pasuje do Ludmiły, bo w końcu oni w realu są parą :)
    Nie mogę się tylko doczekać jak w 2 sezonie przyjedzie Tomas i będzie Diego-Leon-Tomas. Czekam na to :)

    OdpowiedzUsuń